My Summer

Min sommer står på en skøn rejse – et glædeligt gensyn samt et hej til det der surfing!
Jeg skal til landet som er illustreret ovenover – kan i (hvis der overhovedet er nogen som følger med) gætte hvor “turen går til”? Jeg vil dog lige afsløre, at jeg drager afsted om 18 dage (misundelig?) og at jeg først lige snupper et par dage i Bangkok, inden jeg drager videre…


My summer is at a wonderful journey!I’m going to the country as illustrated above – can you guess where “I will go”? I will start with a few days in Bangkok before I go further….

2 thoughts on “My Summer

Skriv et svar

