Northside festival – not so much…

Hvis der er noget jeg rigtig gerne ville ha brugt pinsen på, må det klart være Northside festival! Er så træt af jeg ikke fik billetter, og da jeg er lidt uheldig med det der billet noget (sidste år til roskilde hvor jeg mistede 4000 kr. fordi jeg blev snydt af en svendler på DBA og mistede mine penge samt ingen roskilde….) Jeg ville rigtig gerne til Northside da tre af mine yndlings bands kom dernede, tre bands jeg aldrig har set live, men det skal jeg nok komme til, før eller siden:)

Dette nummer gør mig glad og minder mig om min kæreste, da han har introduceret mig for netop dette band:

Interpol med Evil, da den minder mig om sommerhus tur:)

Og så dette band som min kæreste også har fået mig til at høre, og som bestemt også er tilføjet på min liste over yndlings!

Wish I spent this weekend at Northside Festival in Aarhus, where three of my favorite bands came, but I did not get tickets ….

Skriv et svar

