My New Baby

Som billedet skriver, så er dette lækre Nikon d3100 netop flyttet ind hos mig! Mit eget kamera er gået i stykker og det kamera jeg plejer at bruge er taget en tur til Afghanistan sammen med den daglige fotograf – Så nu måtte jeg lige finde dankortet frem og købe et kamera til mig selv. Jeg har længe været i tvivl om hvad jeg skulle vælge, da jeg klart sværger til spejlrefleks, men bestemt ikk er inde i alle de der indstillinger samt knap så vild med størrelsen. Men samtidig gad jeg ikk bruge 2000-3000 på et kompakt kamera, når det egentlig var et spejlrefleks jeg helst ville ha…. Jeg havde egentlig et budget på 2000 men det blev vist sprunget en del for endte med at give 4800, for kameraet, kort, (virkelig grim taske), og to beskyttelses glas.. Tror det er fair nok, nu hvor jeg ikke har forstand på det:) (Håber det er fair nok.. hehe)

Har i erfaringer med dette kamera?

So I finally bought a new camera and the choice fell on this Nikon d3100 dslr. Are there some who have experience with this?

One thought on “My New Baby

Skriv et svar

