Last Night

I går var jeg hoppet i min nye jumpsuit-(hvorfor hedder det egentlig det?) fra H&M. Havde længe kigget på den, men igen var jeg fornuftig og havde ikke købt den til 350 – MEN så da jeg i onsdags var forbi H&M og fandt den til 200 blev den nød til at flytte ind hos mig og jeg elsker den allerede. Jeg kan rigtig godt li faconen som er snæver ved arme og ben og slanker lige der hvor den skal. Er sikker på den bliver et hit til efteråret og vinteren, da den kan styles på rigtig mange forskellige måder. Til buksedragten havde jeg tilføjet Zara Voigt øreringe og converse, da den stod på koncert med The Floor Is Made Of Lave på gammeltorvet og efterfølgende øl, på bodega og long island icetea på V4. – Det var en super aften og wupti så var det morgen..

Jeg vil gi koncerten med The Floor Is Made Of Lave ***** stjerner, pga. stemningen som var helt i top i forhold til dagen før med When Saints Go Machine. Folk hoppede rundt og der var virkelig mange og ja, så har jeg måske os et lille crush på den pæne forsanger Tobias, som er god til at henvende sig til publikummet. De får ikke seks stjerne pga, den lidt tørre vokal, som til tider opstod, men pyt skidt super aften med super stemning!

Yesterday I had my new jumpsuit at from H&M which I bought at the summer sales. I had added Converse since it was a outdoor concert

3 thoughts on “Last Night

  1. Det kan jeg faktisk svarer dig på.. ang. ordet jumpsuit! 😉
    Jump kommer fra “jump in” og suit betyder dragt. Det vil sige “hoppe-i-dragt”. Egentlig meget enkelt. Og den sidder super godt på dig! Troede faktsik den var meget mere nedringet, så jeg prøvede den ikke, da jeg så den, og så har jeg også selv tænkt, at den var for dyr.. men 200 kr. ville jeg nu også give for den!
    Og hey, “tillykke” med den nye blog. Eller hvad man nu siger! hihi.. Jeg vil selvfølgelig følge dig her, som jeg gjorde på Modekolibrien.

    • Hej Michelle:)
      Tusind tak, nu kan min hjerne få ro! kender du ikk det hvor man sådan går og undrer sig lidt? (Det sker ofte for mig – så godt jeg har jer)
      Ja, synes også den er super fin og den er allerede blevet brugt et par gange – det danske sommervejr er jo ikke altid så fint som i dag:)
      Det lyder bare godt! og tusind tak! Skønt med nogle læsere, har været så spændt på det hele siden jeg offentliggjorde xenoglossyco!
      – God Sommer

  2. Jo, det kender jeg skam godt! Men livet ville også være kedeligt, hvis ikke vi gik og undrede os lidt 😉
    Det er rigtigt.. Jeg har faktisk en der minder om den en smule i mørkegrå og jersey! Altid lækkert til en kold sommeraften og SÅ lækker og nem at hoppe i, hvis man har tøjkrise!
    Jeg har faktisk også overvejet at hoppe over til wordpress, men venter lige og ser.
    God sommer til dig også.

Skriv et svar

