Cover

//Støvler Hunter/Shorts Det Gyldne Dådyr/Tee H&M/Halstørklæde Rabens Saloner/Jakke MbyM/Ring H&M//

I fredags var der halv Dårligt vejr da jeg bevægede mig hjemme fra og jeg var derfor hoppet i mine Hunter gummi’er, selvfølgede klarede det op og jeg var ved at dø af varme… Typisk. Jeg mødtes med en veninde på Vesterå, hvor vi begge fik iskaffe (den kan klart anbefales!!) Efterfølgende var vi forbi Det gyldne dådyr, hvor dette skønne blad lige var ankommet:

-og hvis du kigger forbi kan det være du er heldig og får et med hjem:)

Skriv et svar

