Me and I

Sådan ser jeg meget ofte ud, når jeg smutter rundt i byen eller er ude med Balther. Jeg elsker mine vans era sko, som passer til alt fra bukser, nederdel og kjoler. Jeg hopper altid i disse eller et par converse hvis jeg er i tvivl om sko. Til skoene har jeg mine højtaljet weekday bukser på, samt Stine Goya tee for Weekday. Over har jeg min blå jakke fra primark, købt sidste år i januar til sølle 160 kr. og den er virkelig min favorit og ikke mindst lommerne, hvor man rigtig nok kan fylde op. Mine accessories består af mit Rabens Saloner tørklæde, som jeg meget sjældent tager af samt min Marc by Marc Jacobs taske, som jeg købte sidste år i New York.

Skriv et svar

