Welcome

Tænkte jeg lige ville smide et indlæg ud hvor jeg siger hej og velkommen til dem der er blevet sendt herover fra modekolibrien:) – Pyha jeg har været spædt på i dag rigtig længe, endelig kan jeg vise den nye blog frem, som dog stadig er lidt under ombygning:)

Håber i synes om hvad i ser og tilmed vil kigge forbi snarest! I er meget meget velkommen til at smide en kommentar, og sige jeres mening og og hvad i synes om at jeg er hoppet herover! (Elsker jeres små kommentarer- det er dem der gør det sjovt at blogge!) I må også meget gerne skrive hvad i evt. har savner på modekolibrien og så vil jeg så vidt det er mulig indfri jeres ønsker!

RIGTIG GOD MANDAG! -og rigtig godt Roskilde, til jer der er landet der:)

3 thoughts on “Welcome

    • Hej Lene:)
      Lyder bare dejligt – skønt at der er nogen som læser med:)
      Jeg er hoppet herover, fordi der kommer til at ske nogle ændringer på modekolibrien og jeg har længe ønsker at prøve at starte helt forfra – Så nu er jeg hoppet ud i det:)
      Smil Ditte
      -Rigtig god sommer!

Skriv et svar

