Tomorrow

I morgen kl. 08.00 letter mit første fly med kurs mod Amsterdam, hvor det næste fly efterfølgende flyver til Bangkok. Her skal vi (mig og to veninder) være i 3 dage,  hvor det bliver et glædeligt gensyn. Vi skal nyde maden og alle de gode shopping muligheder:)

På søndag flyver vi videre til Bali, hvor vi har booket et hotel i 14 dage, og efterfølgende må vi så se hvad vi finder på. – (Vi skal alt i alt være afsted i en måned)

Håber den danske sommer viser sig fra en af de bedre sider, så i også kan nyde livet her hjemme! Og tilmed må sommeren gerne vare til august, hvor jeg er hjemme igen!
Jeg ved ikke endnu om jeg får mulighed for at opdatere med mine egne billeder dernede fra, da man skal være lidt forsigtig -Sidste gang fik jeg virus på mit kamera, så tror jeg passer lidt på denne gang.

– Men jeg skal nok tjekke ind et par gange og skrive lidt update, så i ved hvad der sker. Jeg har også planlagt nogle indlæg der vil komme over sommeren og ellers vender jeg tilbage med en masse energi til august!

GOD SOMMER SKØNNE LÆSERE!!!

Skriv et svar

