Ray ban

Tror min kæreste var blevet lidt træt af at høre på mine mails om hvor meget jeg ønsker mig et par ray ban, og ja måske han til sidst gav op (det virker åbenbart at plage lidt:)) Nå men da han var hjemme på leave, havde han disse med hjem. De er fantastiske og nu forstår jeg endelig hvad der er med sådan et par vaske ÆGTE solbriller. Jeg er jo vant til de billige, så der er lidt at skifte imellem, men at se verden gennem disse er fantastisk – ingen sammenkneben øjne og ingen hovedpine! – Fantastisk!

– Dog er de ikke med på rejse, her bruger jeg billige solbriller der kan holde til at ligge i sandet uden jeg skal gå og være øm over dem;)

Got these great Ray Ban sunglasses recently by my girlfriend. They are amazing and the world is brand new through such a pair!

Skriv et svar

