New

Inden jeg tog afsted sommerudsalgs shoppede jeg lidt. Var forbi H&M, hvor der var 50% på ders strømpebukser, strømper osv. Jeg er storforbruger af strømpebukser og derfor røg der os et par stykker med hjem. Ud over strømpebukserne købte jeg også den store gule ring, som er perfekt til et ellers sort outfit.

I Message købte jeg denne læderjakke til blot 300 kr. Jeg har længe været på jagt efter en læderjakke, men grundet min ferie har jeg ikk lige 1500 – 2000 til at smide efter sådan en. Denne har 3/4 ærmer, hvilke jeg egentlig er lidt imod, men til 300 kr så overlever jeg nok lige:)

Some new items that have moved into my wardrobe.

Skriv et svar

