Sidste postkort fra Bali…

Så går turen snart hjem, nærmeste bestemt om 3,5 time:-( skal bruge de næste par dage på at runde et par storbyen inden jeg kan sætte mine brune fødder aalborg. Først går turen til taiwan, så thailand, så holland og endelig danmark- først kbh og endelig aalborg i morgen ved 16 tiden!

Det har været en super ferie! Glæder mig til at vise jer hvad jeg har oplevet og hvad jeg har købt! Og så glæder jeg mig til at se min lille hund igen:-)

– skal nok lige tage solskin med hjem.

Hej hej fra Bali

Skriv et svar

