Shhhh…..

(Find noget nyt på billedet…. og JA det gjorde ONDT!!!!!)

Der er lidt stille på bloggen pt – og jeg undskylder – men siden jeg kom hjem i fredags har jeg haft rimelig travlt med venner og familie og ikke mindst min lille hund, som tager stort set alt min tid og opmærksomhed:) Derfor kommer bloggen lidt i 2. række pt, håber det er forståeligt?! Dog håber jeg snart, at føle mig motiveret til at vise jer alle mine fantastiske billeder fra min fantastiske tur! Den har været helt perfekt, men når man så sidder her hjemme igen i Danmark, som heldigvis har vist sig fra sin pæne siden den sidste uge, føles det som om man har været afsted i max en uge – forstår ikk hvordan en sommerferie sådan kan flyve afsted, mens en eksamens periode kan vare en evighed?… Nå men nu er jeg hjemme og en masse nye ting løber snart af stablen…

Jeg er kommet ind på lærer seminariet her i Aalborg, hvilke jeg glæder mig utrolig meget til – er der nogle af jer der skal starte der eller går der? Derudover kommer min kæreste hjem fra Afghanistan d. 11. som også er min fødselsdag:) Det er da god planlægning, ikk og en god gave? Og så kommer der også til at ske lidt med bloggen – så der er masser af nye ting i vente og jeg kommer derfor forhåbentlig snart over mit ferie savn…

Håber også i har haft en fantastisk ferie:)

7 thoughts on “Shhhh…..

  1. Hvor er din tatovering rigtig fin. Er det små hjerter? 🙂 Det er lidt svært at se. Og jeg kan sagtens forstå, at du nedprioriterer bloggen! Det skal man også have plads til en gang imellem. Jeg skal passe mine forældre hund her om et 12 dages tid, så jeg håber nærmest, at jeg støder ind i dig og din skønne hund 🙂

    Og tillykke med studiet! Det bliver da rigtig spændende – er vildt misundelig. Men skal desværre ikke selv starte, da jeg har nogen andre karrieredrømme 🙂 Men det bliver spændende!

    Hvor er det også skønt for dig, at din kæreste kommer hjem på din fødselsdag! Det er da vidunderligt for dig. Det må næsten være den bedste gave.

    • Hej Lene:)
      Tusind tak for din lange kommentar, bliver altid så glad når folk kommenterer og især hvis folk rent faktisk har noget at sige;)
      Det er lidt svært at se på billedet men der står shhh – synes det er rart sjovt når jeg om ikke så længe skal stå og undervise børn, så er det da nemmere at vise dem “fingeren” istedet for at stå og råbe Shhh….:)

      Det ku da være rigtig sjovt med en hunde date:) Kan se på dine billeder du også tid befinder dig i Aalborg Vestby, så chancen for at støde på hinanden sku være rimelig stor!

      Ja det er skønt med studiet, men nøøøj hvor er det svært at finde ud af hvad man vil! Ku egentlig godt tænke mig at arbejde med min uddannelse som designteknolog – men med den øknomiske situation som vi har i DK pt kommer det ikke til at ske. Men håber på at ku kæde de to uddannelser sammen og dermed opnå min ønsker som grafisk formidler eller noget i den stil. Hvilken karriere drømmer går du med?

      Det er skønt kæresten kommer hjem og så endda på min fødselsdag – ku ikk være bedre! Nu har han så heller ikk været hjemme på min fødselsdag de sidste tre år – så det går da stille og roligt frem af:)

      Smil Ditte

  2. Selvfølgelig er det da i orden, at du nedprioriterer!

    Og rigtig fin tatovering(Jeg går ud fra, at den er det nye…. Ellers er der noget jeg har misset 😉 ). Hvad står der på den? Hvis du vil dele det, selvfølgelig 🙂

    • Det er det nye:)
      Der står noget så plat som Shhh – det er fordi jeg synes det er meget sjovt at have sådan en når man skal læse til lærer:) Lidt plat men hurra for spontanitet:)

      Smil Ditte

      • Haha, jeg synes det er en ret sjov idé! Noget jeg kunne have fundet på!! 😀
        Tillykke forresten, det glemte jeg helt i farten!

  3. Fin lille tattoo.
    Jeg starter faktisk også på lærer seminariet. Hvilket fag skal du så have? Matematik, dansk, engelsk eller natur/teknik 🙂 Jeg skal selv starte på natur/teknik, glæder mig rigtig meget.

    • Hej Ellen:)
      Tusind tak – synes den er ret sjov taget lærerjobbet i betragning:)
      Jeg gik på den gammel gymnasiereform og var sproglig – så kan stort set ingen naturvidenskabelig fag have:( Det tænkte jeg jo ikke lige på da jeg startede der i 2004…. Øv.. Jeg skal have Dansk som linjefag og så vil jeg måske læse noget biologi op så jeg senere hen kan tage det som tilvalgsfag:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

