Fallulah

I går var jeg med et par gode venner til fredags fest ved havnen ved Nordkraft her i Aa, hvor Fallulah gav koncert. Vejret holdte heldigvis forholdsvis tørvejr, men jeg var dog forberedt på regn og var derfor hoppet i gummirøjser – (outfit billeder kommer senere)
Jeg har længe været en fan af den knap så høje mørkhåret kvinde med de underlige tilråb. Jeg købte hendes CD, lige efter den var udkommet og den har stort set spillet på repeat siden. Jeg synes det er skønt med nogle stærke kvindelige kunstnere, så som Oh Land, Fallulah og Agnes Obel – (lidt sjovt de har fået deres gennembrug inden for ca. samme tid – men der er heldigvis plads til dem alle tre)

Koncerten var super og der var publikum i alle aldre som alle svajede med og Fallulah gjorde bestemt også sit for stemningen var i top! Hun lagde ud med at sige SKÅL og tage en ordentlig slurk af den kære jack D 🙂 Hun spillede alle de kendte numre og sluttede selvfølgelig af med sangen fra LYKKE.

Fallulah’s kjole var virkelig fin med en utrolig flot ryg – Desværre ku jeg ikke komme til at tage et billede af hele hendes outfit, men til den fine kjole havde hun sorte strømpebukser på med sølvstjerner samt gule negle.

Skriv et svar

