Mit hat den har tre buler og er PINK


Sko fra shoe shi bar, Bukser fra Gina Tricot, Tee fra Topshop og hatten er vintage

Den anden dag var jeg, som jeg er omkring 3 gange om dagen ude med min bedste ven på en lille lufte tur. Jeg var hoppet i to ny indkøbte ting fra rejsen – nemlig Topshop tee’en og vintage hatten. Er blevet ret vild med den pink hat, som kan peppe selv det kedeligste outfit op. Er begyndt at tænke mere i basis, da mit skab bærer præg af farverige impuls køb, som kun en sjælden gang kommer i brug. Derfor er min nye plan at købe bedre basis sager og så tilsætte enkelte farvestrålende og/eller i øjenfaldende detaljer. Synes selv ret godt om min plan, men nu må vi se om den holder – har pt en fetich for gul, så snart jeg ser en gul sag skriger den på at flytte ind i mit skab….? gad vide hvornår det stopper?

Skriv et svar

