Ønsker

Hvad tror i jeg ønsker mig mest – og som nok forbliver et ønske…..

I morgen bliver jeg et år ældre og i den forbindelse får man jo forhåbentlig lidt gaver (måske os solskin, men så skal man godt nok være heldig!) Vil lige vise jer et par af mine ønsker – min ønskeseddel har været lidt svær at skrive i år, fordi jeg synes det eneste jeg mangler er penge (efter en meget dyr rejse) og så selvfølgelig en Chanel taske:) Nå, men mine forældre er sådan nogle der bedst kan lide at give gave og det er da os sjovest at få gaver frem for penge – så mine ønsker i år består af:

Et par Nike run free, En flowerpot (eller penge dertil), Style Diaries, Mac læbestift og en Chanel taske….

Derudover står der også: Gavekort weekday, penge til bøger, nu jeg starter på ny uddannelse, karrygule strømpebukser, kamerastativ, Acne basis tees, Weekday bukser i sorte (de er gået hen og blevet mine yndlings bukser – de holder ALT på plads:)) og en tur til frisør for både Balther og jeg… Det var lige et par stykker af mine ønsker – er bare så dårlig til det med ønsker og er endnu mere dårlig til det der med ikke at vide hvad man får. Jeg plejer at vide stort set det hele (måske jeg er lidt vanskelig) – men i år ved jeg absolut ingenting… Så spændingen er næsten ikke til at holde ud!

Hilsen Ditte på 7 år….

Skriv et svar

