B-DAY!!

I dag bliver jeg 23 år GAMMEL og derfor endnu et år tættere på 40, hængepatter og et hus fuld af dyr, som jeg bilder mig selv ind ikke kan undvære mig, mascara klatter på mit alt for tunge hængeøjenlåg, selvom mascaraen er ny og klar til 40-års fest…… OG øhh for ikke at nævne tømmermændene dagen efter…. (tømmermænd bliver hårdere med tiden ikk? ohh god – det vil jeg gerne fraskrive mig!! – la mig være stiv som en konfimand og frisk som en ligeså!!
-Har man overhovedet noget at glæde sig til når man langsomt bevæger sig op af alders stigen?

Hmm ej, 23 er okay, har hørt en fugl synge om, at der er et diskotek i Hjørring, hvor man SKAL være 23, og der er hvis os et par enkelte steder i DK hvor man skal være 25, så der er da stadig lidt at se frem til;) Men ellers betyder mit 23. år, en begyndelse på lærerseminariet, nyt job, en kæreste som er lidt mere hjemme end i mit 22.-år (eller man har vel lov at håbe:)) og ellers kan jeg vist ikke rigtig forudsige hvad dette år ellers vil byde på. Men jeg krydser da finger for, at det bliver helt okay:)

3 thoughts on “B-DAY!!

Skriv et svar

