Pyha….

Så kom jeg godt over min fødselsdag, havde en virkelig god dag!

Mine gaver bar præg af min studiesituation – dvs. penge til bøger… Jaaa…. Ej, bliver jo klog i den sidste ende forhåbentlig, måske endda klogere end, hvis jeg ejede en Chanel taske- Det må jeg nok desværre indse:)

Jeg fik dog også et par andre gaver bla. en rabens saloner tørklæde i pudder – ELSKER de tørklæder og de redder mig hver dag! (Skal nok lige få vist jer min samling!) Fik også et par Sara Blædel bøger! Synes hun er en fantastisk forfatter og så er jeg en sucker for krimier! (har altid haft en lille politi kvinde i maven)

Der har været lidt stille herinde siden i torsdags og grunden er simpelthen tiden! Tiden forsvinder for mig pt! Har brugt de sidste par dage i det nordjyske, her har jeg slappet af, spist god mad og læst gode bøger. De næste dage bliver der også rimelig stille, da jeg i dag er startet på lærer seminariet . Så tiden går med at smile og være RIGTIG social!

-Håber i holder ud, skal nok få taget mig sammen!!!

 

Skriv et svar

