Joe and the juice inspireret sandwich

Jeg  er vild med sandwich’ene fra Joe and the juice (især avocado og spicy tuna) og blev derfor inspireret, til at lave sandwich ala dem den anden dag, da jeg fik min veninde fra bloggen mere glimmer på besøg.

Det var hurtigt at lave og smagte næsten lige så godt som Joe’s.

Til avocado sandwichen skar jeg avocado, tomater, bøfmozarella, forårsløg og frisk basilikum i skiver. hvorefter de kom i det ristede brød (havde “ristet brødet” i brødristeren)

Til spicytuna, rørte jeg tunen sammen med chili, sød chili sovs og salsa. Dette kom efterfølgende også over i et ristet brød og wupti så var der Joe and the Juice inspireret sandwich og de smagte næsten lige så godt;)

2 thoughts on “Joe and the juice inspireret sandwich

Skriv et svar

