Dagens august


Sko fra shoe shi bar, Shorts fra GT, Bælte fra Moshino, Tee fra H&M og Vesten er vintage

Her er et lidt gammelt dagens, som er taget få dage efter jeg kom hjem fra rejse. Billederne har været væk på min computer, men er endelig dukket frem til overfladen så i skal da ikke snydes:)

-Håber på jeg snart vender tilbage for fuld kraft, med nye idéer og ny inspiration til jer! Jeg har ikke rigtig haft lyst til at blogge det sidste stykke tid, hvilke i nok os godt har ku læse jer frem til, men nu er jeg så småt ved at have struktur på min hverdag og håber så der kommer mere overskud og tid:)

Skriv et svar

