I LOVE Bali

På sådan en regnvejrsdag som i dag, vil jeg lige dele dette skønne billede med jer, samt en masse tanker om solskin og drømme tilbage til skønne Bali!
Det er helt utroligt så hurtigt tiden går, for en måned siden lå jeg på en skøn strand (med en masse sand i håret, og sikkert os lidt tømmermænd fra lidt for mange Bintang øl, aftenen forinden.) Nu sidder jeg på skolebænker på en helt ny uddannelse med en masse nye mennesker og her skal jeg så sidde de næste 4 år… Men tror nu det bliver okay, dog vil jeg spare sammen så jeg meget snart igen kan vende tilbage til sol ja eller sne:) – God onsdag til jer alle!

– Ses vi i aften på Den Fede Ælling? – Det håber jeg!

One thought on “I LOVE Bali

  1. Hej smukke 🙂
    Tusind tak for igår. Det var simpelthen bare så hyggeligt.
    Glæder mig til vi ses igen – vi må lige få snakket om den der weekend 😉 Anne siger, at der er modebørs der om søndagen, men ved ikke, om vi bare skal “nøjes” med at tage til det der ved det Gyldne Dådyr om lørdagen. We look at it 🙂
    Hils manden og bloggerhunden.

    Kram

Skriv et svar

