Arcade Fire

Her bliver lidt stille i weekenden, fordi jeg drager mod det københavnske for at opleve et af mine yndlingsbands. Billetterne fik jeg af ham der kæresten tilbage i marts og lige siden har de hængt på kløskabet og NU skal de endelig bruges – kan slet ikk vente!! Bandet der er tale om er Arcade Fire! Jeg elsker deres musik og måden de bygger numrene op! Vil lige præsentere jer for et par af mine yndlings numre, som jeg håber de spiller i morgen mens jeg kan stå og skråle med:)

 

– Kender i bandet og hvad synes i?
Jeg er lidt heldig ikk?:)

Skriv et svar

