B-day dagens

//Støvlerne er fra shoe shi bar (og købt i pop up store til 150 kr – hvilke kup) Strømpebukserne er fra H&M, Shorts fra GT, Bælte Vintage, Tee fra H&M og jakke fra MbyM//

Sådan her så jeg ud på min fødselsdag, hvor jeg startede dagen på Ib René sammen en veninde. Efterfølgende gik turen ned og efter kæresten og om aftenen hed det velkommen hjem/fødselsdags familie hygge. Tee’en var en gave fra min søde hund – han er jo super til at købe gaver…..

(på billedet er der tilmed lidt lækkert at kigge på, nemlig min kæreste i baggrunden;)) hehe

– Det var ikke mange af jer jeg så på Den Fede Ælling til Downtown reception!? I gik virkelig glip af en super hyggelig aften! Men alt for meget boblevand – hvilke ku mærkes dagen efter!:)

Skriv et svar

