KBH vol. 1


Da jeg landede i kbh fredag (efter en meget lang og træls tog tur – hvorfor lærer jeg ikke at vælge stillezone?) mødtes jeg med mine to veninder hjemme fra, hvor efter vi smuttede på Lunas ude på christianshavn. Her fik jeg en kæmpe portion nudler med and, som virkelig var god!

Efterfølgende smuttede vi ind til “The Living room”, som er en hyggelig café, med en masse levende lys og stemningen er hjemlig. (Et rigtig date sted, blev vi enige om)

Vi var dog meget trætte så ingen party i storbyen til mig – men blot en del afsnit “unge mødre” og snakken:)

Skriv et svar

