Lørdagens…. (hvor jeg var lidt hipster)


//Sko fra Jeffery Campbell, Bukser fra Weekday (nye), Tank fra Monki, Sølv “Blazer” fra “Det Gyldne Dådyr” (Ny) Og sidst men ikke mindst min nye tasker fra Marc by Marc Jacobs//

Sådan så jeg ud i lørdags, hvor jeg skulle til en – ja hva skal man kalde det? Undergrunds fest bogstaveligttalt, da den blev holdt i en kælder. Stedet kaldes Zentrophicon og er en ny idé af nogle kreative mennesker. Vi startede nogle stykker hos min, hvor den stod på thaimand – lige for engangs skyld:) og efterfølgende smuttede vi over til festen, hvor der allerede var gang i den. En lokal rapper med navn “Bill Chris” gav et par numre og eller var stemningen i top!

Mit dagens bærer præg af min nye taske, som røg med hjem fra KBH. Fik den af min søde kæreste i forsinket fødselsdagsgave og jeg elsker den allerede! Dog skal man lige tænke sig om inden den ryger over skulderen, da grøn jo ikke er dope til alting:) hehe


Her får i lige musikvideoen “Love for my city” af Bill Chris, som blev sunget med på i lørdags:)

2 thoughts on “Lørdagens…. (hvor jeg var lidt hipster)

Skriv et svar

