Downtown after dark

Godmorgen!

På sådan en regnfuld onsdag, vil jeg da lige vise et par festlige billeder Downtown reception d. 24. august på “Den fede Ælling” her i Aalborg. (Lidt festligheder skal der til her i de triste regnfulde hverdage!) -Det var en super hyggelig aften, med gode bobler og super godt selskab! Jeg havde ikk mødt mine kolleger før, så det var dejligt at få sat ansigt på folk! Mange af dem fra KBH teamet havde været i “Gaden” før, så jeg ku jo ikke tage hjem og være fornuftig og frisk dagen efter, da teamet fra Aalborg skulle vise rundt….

Fik ikke taget et dagens, men her får i et lidt fjollet et, hvor klokken er ved at være lidt mange….

(Jeg var hoppet i et par grå cheap monday bukser, med sort transparent cheap monday skjorte, Zara Voigt øreringe og mit elskede Rabens Saloner tørklæde)

– Siger Tak til Severin for det fine ansigt:)

Skriv et svar

