GIVE AWAY – plexiglas smykke fra smykkeenglen

Solen skinner og weekendvejret skulle blive godt – så det er vist på tide med en “Give away”! – Er det ikk det?

Denne “Give away” er sponsoreret af Smykkeenglen.dk, som er en online webshop med utrolig flotte smykker og tilmed til overkommelige priser. -Det er jeg personlig ret vild med!!

-Smykkerne, vil jeg mene er inspireret af Zara Voigt, men har alligevel sin egen karakter og sin egen pris! Jeg har selv sølv plexiglas øreringene fra Zara Voigt og det er klart mine yndlings øreringe og dem jeg har fået flest komplimenter for! – De redder mit outfit hver gang, og det vil disse bestemt også gøre!

Her får i en collage med mine favoritter – Jeg er især helt vild med halskæden, synes den er sjov! Øreringene med kæderne ville pt passe perfekt ind i min gardarobe – og står klart på min ønskeseddel!

Nå men så til selve “Give away’en” – Det du kan vinde er et valgfrit plexiglas smykke, helt efter eget valg!

-For at deltage skal du:

A) Være fast læser af bloggen, gerne på bloglovin. (Det er nemlig jer læsere der gør, at jeg hverdag har lyst til at logge her ind:))

B) Linke (i kommentarfeltet) til det plexiglas smykke du kunne tænke dig og hvorfor, måske hvordan du vil styke det?

C) Hvis du synes “Give Away’en” skal have mere opmærksomhed – må i meget gerne låne billedet til jeres blog (hvis i har en) og så linke tilbage her til:)

(Give Away’en fortsætter til næste søndag d. 18.!) – GOD WEEKEND!

10 thoughts on “GIVE AWAY – plexiglas smykke fra smykkeenglen

  1. Så er jeg blevet følger på Bloglovin, selvom du står under mine bogmærker og bliver checket ud hverdag 🙂

    http://smykkeenglen.dk/om?catalogue_selected=283727_29036#283727
    Kunne godt tænke mig et par plexiglas øreringe i guld. Jeg ville nok style dem med LBD alla:
    http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2667945&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208523&parent_categoryId=203984&pageSize=200&refinements=Colour1~%5Bblack%5D&noOfRefinements=1

    Smider lige lidt opmærksomhed op på min blog: http://www.ellent.blogspot.com

  2. Jeg vil da også lige deltage i din bette giveaway 🙂
    Jeg kunne smadder godt tænke mig disse øreringe:

    http://smykkeenglen.dk/om?catalogue_selected=270297_29036#270297

    Dem har jeg valgt fordi jeg synes, de er klassiske, men på samme tid specielle, og så har jeg længe godt kunne tænke mig nogle flere store øreringe, og her vil disse være perfekte.

    Jeg synes umiddelbart, at jeg ville kunne sætte dem til det meste af min garderobe, men ville dog ikke fyre op for en helt masse andre smykker, da jeg synes, det ville blive for meget bling 🙂

Skriv et svar

