New in

Dagen i dag har jeg brugt på, først at være frisk i fitness og så en tur inde i byen med en fra min gruppe. Jeg var fornuftig og satte ikke mit dankort på overarbejde – for engangs skyld;) Men vil da lige vise, hvad der kom med hjem den anden dag.

Neglelakken har været på min ønskeseddel længe, men kom først med hjem i tirsdags, hvor jeg var forbi Café klædeskabet. – Jeg elsker den allerede! Med et enkelt lag bliver glimmeret spredt og ser tilfældigt ud, med flere lag bliver der mere glimmer og dermed mindre negl:) smart med lidt adspredelse. Tænker også den er fin at komme ovenpå en farvet lak som underlak – hmm må lige prøve mig lidt frem;)

T-shirten kom med hjem, fordi jeg tænker den er god basis og god til kontrast til alle mine lange trøjer. Den har heldigvis en rigtig god længde og stumper ikke midt på maven. Alt i alt Win Win!

Nu vil jeg snart kridte danseskoene for den står på fødselsdag hos en af mine veninder:) I må ha en god lørdag aften;)

2 thoughts on “New in

    • Hej Christina!
      Neglelakken er fra noget der hedder: “Deborah lippmann” Har set nogle bloggere som har fundet den på ebay, men ellers fås den i Café Klædeskabet her i Aalborg, som jævnligt får nye ind af døren:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

