Krølleprodukter

Har netop været ved frisør og fået flyttet ørerne samt gjort kål på en ualmindelig træls gylden udgroning!!! (skal nok vise jer billeder hurtigst muligt) I den forbindelse fik jeg lige lyst til at fortælle lidt mere om mine yndlings krølleprodukter, da jeg ofte får spørgsmål her om:)  For kender godt selv til den jungle det er at have krøller og tilmed få dem til at sidde.

Jeg har tidligere lavet et indlæg omkring de produkter jeg vil anbefale, samt har prøvet! (Find indlægget det HER)

I indlægget nævner jeg to produkter fra Kevin Murphy, som jeg er virkelig begejstret for – “Hair Resort” og “Motion Lotion”. Netop disse produkter indgår (eller kan indgå, da man vælger frit) i en pakke på Nicehair.dk. Til en super pris! Jeg ku ikke kigge derind uden at slå til, så nu er disse to produkter igen at finde i min produkt kasse:) De er super da de får krøllerne til at fylde uden at tynge samt får nyvasket hår til at se lidt daggammelt ud, hvilke jeg elsker! De er nemme at arbejde med og samler krøllerne uden at klaske!  – Skynd jer, ved ikke hvor længe tilbudet gælder!!!!

4 thoughts on “Krølleprodukter

    • Jeg er helt tosset med netop dette mærke. Har prøvet virkelig mange, men det er som om den kære Kevin kan et eller andet! Er også vild med kuren “Born again” – den kan trylle:)

Skriv et svar

