High on life

Har helt glemt at vise jer disse billeder fra min sommerhus tur – Synes udsigten er så smuk og elsker virkelig at man kommer meget mere ud når man har en hund! Tilmed elsker Balther at være ved Rubjerg knude – han elsker at løbe op på toppen og vende sig på ryggen og så kurre ned:) Det er virkelig underholdende, men go daw han skal rengøres bagefter…

Den trøje jeg er hoppet i er min totale favorit, når jeg ikke ved hvad jeg skal have på. Den er super lækker oversize og yndlings til hygge – den er iøvrigt nogle sæsoner gammel fra H&M. Mine shorts er også en favorit og jeg bruger dem til alt. De er fra Levis og købt i “Det gyldne Dådyr”!:)

Er igang med at forberede nogle indlæg omkring genbrugs shopping i Aa=genbrugs crawl, som jeg var på den anden dag. Derudover har jeg os et par bolig indlæg under opsejl. Tiden skal bare lige være til;) indtil da må i lige få lidt gamle billeder- det er jo heller ikk til at tage dagens, når det konstant regner og hver gang bliver fanget ude i det… Øv!
Klarer i den;)

2 thoughts on “High on life

    • Er også virkelig glad for trøjen, den kommer på til alle lejligheder da den kan bruges på så mange forskellige måder:)
      Ja, Balther er virkelig et fjollehoved, nogle gange på grænsen til pinligt:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

