Dagens fra den anden dag…

I tirsdags var jeg som sagt til frisør og efterfølgende genbrugs crawl:) (Indlægget omkring genbrugsbutikker skal gerne være klar mandag)

Nå, men her får i et dagens fra i tirsdags hvor jeg var hoppet i: Mine vans, et par strømpebukser fra H&M, oversize trøje fra weekday, rabens saloner tørklæde og læderjakke fra MbyM.

Hos frisøren fik jeg gjort kål på min guldlok gyldne bund og klippet mine krøller en del op. Det fremgår ikke så tydeligt på billedet da vejret som sagt ikke tillader højt hår pt. Men i skal nok snart få det set:)

2 thoughts on “Dagens fra den anden dag…

    • Tusind tak Liselotte!
      Forresten så skal vi altså snart ses nu, har jo stadig de gaver!!!!! Pt er det lidt stress med studie og praktik, men der må da snart være et hul i kalenderen:)

Skriv et svar

