Kaffe sucker-rig


Nu er det meget snart efterår – eller er det jo faktisk allerede og dermed tid til noget varmt at drikke! Jeg er en sucker for spændende kaffe/chokolade osv, så derfor vil jeg lige dele min yndlings kaffebar med jer! Det er “Behag din smag” i Maren turis gade i Aalborg. Det er en lille kaffebar som virkelig kan deres kram på kaffe! Du kan både sidde i de hyggelige små lokaler, eller tage din kaffe to go. Jeg er personligt helt vild med den kaffe der hedder moccachino, som består af kaffe, kakao, kanelsirup og flødeskum. Den er helt fantastisk og dejlig tung i smagen, hertil bestiller jeg ofte deres lækre kanelmums, som er en bolle med en slags kanel stykker i – sådan list scones agtig:)
Ud over moccachino kan jeg også anbefale deres varmekakao, deres espresso, samt de mange varianter af latte’er. Hvis du ikke er til kaffe kan du få deres fantastiske franske lemonade drikke!:)

Hvis i ikk har prøvet Behag din smag, vil jeg på det skarpeste anbefale jer det;)

Skriv et svar

