Interior design no. 1

Jeg vil indføre noget nyt her på bloggen – Jeg vil fremover have en kategori ved navn “interior design”. Her vil man finde inspiration til boligindretning. Det vil blive en blanding mellem egne billeder taget hos veninder, i interiør butikker i Aalborg samt billeder fra nettet. Dette har jeg valgt fordi, det har min interessse og jeg bliver ofte selv draget en del af sådanne blogge – nye idéer opstår og min kæreste bliver ofte forvirret over mine små finurlige projekter her hjemme i vores bette apartment:)

Jeg vil starte denne kategori med billeder, taget i min yndlings interiør butik i Aalborg, nemlig HØGH! 


Jeg elsker at komme forbi HØGH og lade mig inspirerer. (især efter butikken er blevet lavet om og blevet virkelig fin!) Man finder virkelig mange fine ting i butikken og jeg ville med lethed kunne bruge alle mine penge derinde – dog ville min lejlighed så blive lidt proppet:) Jeg er vil med mærket som Kartel, som laver lækre sager i plastic. Jeg er især vild med deres lamper, hvor en allerede pryder min stue:) Jeg elsker også alle de små ting de har som vaser, lysestager og andet spass. Jeg er vild med alle farverne, som lige er min stil! hvis du vil tjekke Høgh ud, kan du kigge forbi butikken på Vesterbro (ved gåsepigen), hvis du ikke lige bor i nærheden kan du kigge forbi hjemmesiden HER eller deres blog HER!

One thought on “Interior design no. 1

Skriv et svar

