….. Stille, stille, stille…

…Nu er jeg tilbage!

Jeg undskylder stilheden! Men der har været så mange ting, som skulle have min opmærksomhed – Det ene mere sjovt end det andet!

– Fredag var jeg til en virkelig sorgelig begravelse med et alt for ungt menneske! Dog var den utrolig smuk på mange måder – Smukke melodier, flotte ord og skønt solskin.

– Lørdag gik dagen med noget lidt sjovere, nemlig forberedelser til min fødselsdagsfest – så der var masser af madlavning på programmet! Festen gik super godt og tilmed med fantastiske gaver:) (Jeg er faktisk rimelig vild med sådan nogle gaver…) Vi brugte også meget tid på at snakke om dværge, ved ikke helt hvorfor, men sådan ender det tit. (Det lyder sgu lidt underligt når man sådan fortæller jer det, men vil alligevel lige give jer et link til en alt for sjov film! Se filmen HER! – hva ville man selv gøre, som café gæst i denne situation…..?;) – I skal nok få et dagens, hvor jeg var hoppet i en nye bette sag, som jeg længe har været forelsket i:)

– Søndag gik med brunch på den lokale (Ib René) – og efterfølgende, rengøring, lektier og hovedpine.

Tusind tak til jer, fordi i har kigget forbi herinde, trods stilheden! I er nogle fantastiske læsere! (Og ja, jeg er til tider en dårlig blogger, da jeg meget let lader mig “hemstragere” = distrahere, hvilke ofte kan ses på bloggen)

Skriv et svar

