New in


Da jeg var i København for noget tid siden kom denne lille glimmer sag med hjem og jeg er i total forelskelse:)

Jeg havde set den på min veninde, som havde fået den fra USA. Jeg blev hurtig helt tosset med den og da jeg så fandt den i Magasin i KBH, måtte den med hjem! Den flinke Chanel dame sagde også, at det var special edition og så måtte dankortet jo hurtig frem:)

(Må også indrømme at denne Chanel lak er den første i min samling… Jov jeg syens de er flotte men 175 kr. Så skal den satme os være utrolig pæn – lige som denne:) – Har en del lakker fra Essie, disse er købt i USA og derfor til en 3. del af prisen, rimelig fair – ellers synes jeg godt nok at 175 kr. er liiiige i overkanten for sådan en bette bøt’)

Skriv et svar

