På mandag…

…. skal jeg til Britney koncert!!!

Og jeg glæder mig!
Måske nogle mener, at denne koncert falder lidt udenfor det musik jeg plejer, at snakke om herinde – men jeg har JA- hatten på!

Da min veninde for et par uger siden ringede og fortalte, at hun havde et par billetter til Britney, var det utroligt svært at sige nej! Og hvorfor? Britney har været populær siden ens teenage år og man kan da de fleste sange. (Jeg kan hvert fald starten og omkvædet – er generelt ret dårlig til det der med, at huske sange)

SÅ jaaaa, nu skal jeg bruge min mandag på Britney koncert i selskab med nogle smækre damer:)! – På tirsdag får i en opfyldning på koncerten, som forhåbentlig lever op til mine forventninger.

– Nogen der ved, hvem der er opvarmning?

 

6 thoughts on “På mandag…

Skriv et svar

