Dagens

Støvler fra 67, Bukser fra Only (mine yndlings selvom e falder ned konstant, men elsker vasken) Trøje og halstørklæde er begge fra H&M

Ja ja, jeg ved godt det har stået lidt sløvt til med dagen – jeg beklager, men det er sgu ikke lige sådan når fotografen konstant er på farten:) Nå men her får i et fra den anden dag, hvor den stod på lækker brunch – på Stygge efterfulgt af shopping. Jeg kom dog kun hjem med en shampoo og en kur, men kæresten derimod fik flere lækre sager hjem til skabet… Lidt misundelse var der at finde hos mig – Hader når man ikke finder noget:( ØV!!!

Skriv et svar

