Glæder mig til senere….

… I dag skal jeg nemlig først i IKEA, med kæresten (det er sgu sjældent man får sådan en overtalt – han fortryder nok os mange gange senere, at han har sagt ja;)) Nå men det er egentlig ikke min tur til IKEA som er spændende – Men det jeg skal kl. 16!

Endelig er det fedt at bo i Aalborg, for langt om længe er der simpelthen et blogger event!(new in AA – det har vi ikk rigtig prøvet før!) Det er Camille fra “Clamour for Glamour“, som har været så heldig, at lave et samarbejde med ByBiehl og i den forbindelse er der i dag inviteret til event i Henrik Ørsnes og efterfølgende en tur forbi Joe and the Juice!

Er så spændt på, hvordan det løber af stablen i dag, men er sikker på det bliver super hyggeligt! -Og jeg glæder mig rigtig meget til at hilse på andre AA bloggere!

-Kommer du?

4 thoughts on “Glæder mig til senere….

Skriv et svar

