Camilles event

Som alle andre Aa bloggere var jeg også slået et smut forbi Camilles event i torsdags! Jeg var rigtig positiv, for der var kæmpe opbakning samt en hyggelig stemning! Dog var det virkelig koldt og stå og vente på, at komme ind i Henrik Ørsnes – Jeg kom præcis kl. 16 og stod så i kø indtil kl. 17.10. Dette er bestemt ikke Camilles skyld, for det er jo skønt med opbakning, men flere gav op og gik sin vej, hvilke var ærgerlig for de efterfølgende timer var varmere og virkelig hyggelige!

Jeg fik hilst på en masse søde mennesker, der i blandt Marie (som er min venindes lillesøster), Sisselykke, Trine, Liselotte og Tina, Katja, Linda og  Lulu. Skønt at hilse på andre Aa bloggere! – Håber snart at se jer igen:)

(I skal nok få et par billeder af mit outfit , hvor min “nye” Acne tee var aktion!

Skriv et svar

