My Sunday

Min søndag har været en af de bedste, og en skøn afslutning på en dejlig ferie!
Jeg vågnede uden tømmermænd! (Havde så heller ikk været i byen lørdag, så nok derfor:) – Jeg hader når man bare sover dagen væk og er uvenner med sin krop, for wupti så er dagen bare væk! Derfor elsker jeg når jeg har været voksen og fornuftig og haft en stille aften hjemme!)

Nå men efter jeg var vågnet gik turen forbi Ib René Cairo, hvor der skulle brunch’es med ham kæresten. Til vores store glæde var der brunch buffet – rimelig heldigt når ens livret er buffet!//Shoes 67, Skirt H&M, Shirt Vintage, Jacket from London//


(Opdagede at min støvle ikke var lynet, hvilket var årsagen til min meget underlige gang gennem byen – typisk man først opdager det når man er hjemme!)

Og ja så stod den på oprydning i skabet! Er så mega “pikke” dårlig til at lægge tøj sammen og dette kan ofte ses i mit skab! Årsagen til oprydningen var ikke kun, at det rodede, men der skulle findes tøj til vores “vi sælger ud” aften d. 31. (Plakat kommer snart, men sæt et stort kryds i kalenderen og tjek modekolibrien på facebook)

– Håber også i har haft en god ferie, altså jer der har været så heldig! og nåårh ja, nu lover jeg, at der kommer flere moderelateret indlæg og knap så meget hund:) GO’ SØNDAG AFTEN!

 

3 thoughts on “My Sunday

    • Det skal vi helt bestemt:)
      Ja det var virkelig hyggeligt i fredags, shit hvor fik jeg trænet arme! Var helt slap da jeg kom hjem – det er jo hårdt at lege mor;) DU må ha de vildeste guns;) hehe

      • Hahha ja da – jeg har sygt mange mor muskler 😀 Men nu var du jo generelt også sygt aktiv i fredags med det dersens cykling og alt muligt. Så det var da bare vældigt, at armene også blev trænet 😉

Skriv et svar

