I wish…

Som jeg vist har snakket om før, er jeg pt igang med at rydde op i mit tøj og lave min gardarobe lidt om! Jeg har ofte en tendens til at købe tøj i mange farver, men får jeg det brugt? NEJ! Hopper altid i noget sort og enkelt da det er et safe valg – så hvorfor ikk indføre flere lækre basis ting i gardaroben?! Det er pt min plan og i den forbindelse har jeg længe været på jagt efter netop denne lækre sag fra Acne!

Synes den er så fin både til fest og hverdag, da den er nem at dresse op og ned! Elsker detaljen med silke ryggen! Derfor er den netop nu flyttet ind i mit skab:)

2 thoughts on “I wish…

  1. Den er bestemt super fin! Har du købt den på nettet? Du må lige smide en vurdering op af den på et tidspunkt, for jeg er også selv på udkig efter lækre basisting 🙂

  2. Hej Louise:)
    Ja, jeg var så heldig at finde den på trendsales – helt perfekt da jeg synes at 1200 kr. (mener det er det den koster), er lige meget nok. Modtog den i onsdags og har ikke haft den på endnu, men er godt tilfreds! Synes ryggen er rigtig fin og anderledes – den gør den mere speciel og lidt nemmere at dresse op:)
    Der skal nok komme billeder af den i brug:)

    Smil Ditte

Skriv et svar

