Who the fuck is Lisbeth Salander?

Dette spørgsmål er der nok ikke mange der stiller sig selv?
Lisbeth Salander er gået hen og blevet et stilikon, med hendes androgyne og mørke stil – dog tager mange den til sig med et twist – netop dette har H&M nu gjort med deres nye kollektion, som udkommer d. 14. december. Her kan man opnå den rå stil med mørke farver og læder.

– Jeg glæder mig ret meget til at se tingene, (30 dele er der tale om) da jeg synes det ser spændende ud og farverne er tilmed nogle som ville være perfekte til min gardarobe – dog hopper jeg over alt den sorte make up;) Tror ikke lige det klær’ mig – og det kan da os blive for meget…?

Skriv et svar

