Let winter come…

Jep, nu er jeg klar til vinteren! Jeg har nemlig erhvervet mig endnu et Acne køb – Nemlig denne skønne strik kjole i 100 % uld. Jeg har længe været på jagt efter en enkel lækker strik kjole og nu har jeg fundet den:) Glæder mig til at bruge den til hverdag, men tænker også at kunne dresse den op – dog vil jeg no ikke hoppe i den, hvis den står på parti all night long – for gider jo ikke svede ihjel.

Er i klar til vinteren? – synes det kolde efterår er kommet lidt for hurtigt!! ØV!
Nu vil jeg bruge resten af min søndag på lektier og masser af hygge:)
Go’ Søndag
(Læg lige mærke til, at jeg faktisk har blogget i denne weekend – det er noget nyt;))

4 thoughts on “Let winter come…

    • Hej Pernille.
      Jeg var så heldig at finde den på trendsales, da jeg synes at 1699 er lige i overkanten for en kjole sag. Endte med at give 675 kr. Hvilke jeg synes er rimeligt;) den er super dejlig varm og nem at style både til skole og til lidt finere brug. Desuden er den fra AW10 mener jeg, så ved slet ikk om de har den i butikkerne mere.
      Håber mit svar hjalp lidt:)
      Smil Ditte

Skriv et svar

