My Leo

Først vil jeg lige sige tak for i går:) Til dem der var forbi! Der kommer billeder senere samt lidt mere omkring arrangementet:) Indtil da må i nøjes med et dagens for et par dage siden!


//Shoes 67, Shirt Acne, Scarf from Pakistan, Jacket Samsøe Samsøe//

Man kan ikke altid være lige heldig på billeder og føler mig stadig en smule dum når jeg skal stå der og “posé” – og hva gør man lige her når der er så koldt? Ingen gider jo se billeder af vinter jakken konstant. Hmm – godt min opgang er så ovenud smuk……

– Nå men luftede min elskede leo den anden dag, da den stod på hygge med familien!

One thought on “My Leo

Skriv et svar

