My Lovely shoes!

Kan man have for mange sko? NEJ og jeg har slet ikke nok! Da jeg gik mit skab igennem i søndags fik jeg taget et par billeder af mine yndlings sko! Og samtidig kunne jeg konkludere at det er utrolig længe siden jeg sidst har købt sko! Tror faktisk jeg kan sige at jeg mangler sko! Især et par sorte pumps!


– Mine yndlings sko fra Jeffery Campbell, som ofte redder mit outfit og tilmed fryser man ikke fødderne og sidst men ikke mindst kan man danse hele natten uden at få ondt i fødderne!

– Mine klodset sko fra Monki, som jeg ikke får brugt nok! Men som er meget fine til, at gøre et feminint outfit lidt mere råt.

– Mine grå støvler fra Shoe Shi bar, som jeg fandt på udsalg til 250 kr. Godt nok et nummer for stort, men hey de var så flotte at de ikke skulle pynte butikken, men i stedet min gardarobe:) Bruger dem med et par store sokker så de passer og derfor bruges de også mest i den kolde tid.

– Mine sorte pumps fra H&M, som jeg også var heldig at finde på tilbud til kun 64 kr. Jeg elsker dem, for de er så fine til stort set hele min gardarobe!


Vil os lige vise jer mine smukke grønne “Madden Girl” stiletter købt i New York. Kunne slet ikke stå for den smukke grønne farve, men shit hvor er de svære at få brugt! Har faktisk kun brugt dem en enkel gang til en julefrokost, men nu er det snart julefrokost tid igen så mon ikke de snart skal luftes igen:)

– Tiden er lige lidt knap, men skal nok lige få lagt billederne ned fra i mandags, men har så travlt pt:)

2 thoughts on “My Lovely shoes!

Skriv et svar

