SALE

Taaadaaaarrr – Så er indlægget klar fra den anden aften, hvor vi solgte ud! Og man må sige, at det var en succes, og vi vil bestem afholde arrangementet igen:) For det var virkelig hyggeligt!!! Og så skønt at møde nogle af jer!

Her kommer lidt stemnings billeder lånt fra min søde medblogger på modekolibrien Lene. Tjek hendes blog HER.

Vi havde hver bagt lækker kage! Og det var bestemt også en succes! Især dagen efter hvor vi havde delt lidt kage ud og jeg kunne dermed lave lektier sammen med et lækkert kagebord – det er win! Jeg havde valgt at lave nogle knap så flotte småkager… men de smagte altså helt okay… Og frugtfarve er da the shit! Desuden var det et blogger event uden cup cakes – woooow kan det lade sig gøre? JA det gik faktisk meget fint!;)

Tøj var der nok af, og der er stadig meget – så skal nok lige få opdateret salgsbloggen! Men kender i det der når man sælger ud og en spørg om prisen og ja så bliver jeg altid lidt for medrivende og sælger det hele til det halve og eferfølgende står jeg med en følelse af – øhhh sku jeg nu os ha solgt det der.. Hmm.. Nå men da blev da ryddet lidt op i gardaroben og tilmed lidt penge i pungen, så solgt er solgt og mit skab er stadig fuldt!

Tilmed var fremmødet over alt forventning! Det var så fedt, at se så mange og sikke som dr blev handlet!

Tusind tak for en god aften!!!

Skriv et svar

