BON IVER

Som sagt drager jeg mod København i aften og jeg glæder mig!!!
Jeg skal nemlig ind og høre noget fantastisk musik i morgen – Bon Iver!
Min kæreste hørte ham på Roskilde for nogle år tilbage og lige siden har hans musik været spillet en del hjemme hos os! Glæder mig helt ustyrligt til at opleve ham live!!!
Min yndlings sang er denne, da jeg har rigtig mange fantastiske minder til netop denne sang! Hører især Bon Iver når jeg rejser, fordi det minder mig om alt det her hjemme:)

Hva synes i? Er jeg ikk heldig

Skriv et svar

