My saturday night

Inden vi sku forbi Studenterhuset og fyldes med tonerne fra When saints go machine, stod den på god mad og snak hos en veninde fra studiet sammen med kusinen.

Vi startede med sushi, lavet af halvmoden avocado, krebs og agurk… Spændende sushi…. – men lækkert!!
Der skulle nemlig være plads til desserten som var…..

ABEMAD! Og ja det er abemad, selvom det måske ligner noget andet… Abemad er jo noget man aldrig mere rigtig får, så det var virkelig et glædeligt gensyn og tror faktisk at RÅCREME er min livret næst efter BUFFET:)

Efter vi havde spist knap så spændende sushi og virkelig dope abemad – stod den på en del skinny bicthes! (Måske lidt for mange egentlig… men sjovt var det! Og When saints go machine var virkelig super, selvom vi kom liiiige sent nok, men vi hørte da et par numre;)

Håber også i havde en god weekend!
-Og at denne bliver lige så god! Min bliver hvert fald super! Jeg skal nemlig til KBH! Hvad jeg skal, løfter jeg sløret for senere! – men måske der bliver lidt stille i weeeknden – Suprise….. Men der r planlagt et par indlæg:)

3 thoughts on “My saturday night

Skriv et svar

