MALK DE KOIJN!!!!!!

I aften er jeg en af de heldige der har anskaffet mig en billet til Malk De Koijn på Skråen her i Aa. JEg havde egentlig købt billet til kæresten og jeg, men han er så heldig at skulle opleve drengene på TAP 1 i KBH, så i aften står den på musik med nogle søde piger.

Jeg har en gang før været til koncert med Malk De Koijn, men der var jeg ikke rigtig en fan – stod egentlig bare og var forundret over de var hoppet i ko kostumer?! Hmm, men sidenhen er jeg vist blevet det man kalder en fan og det kan jeg vist takke kæresten for, for det er godt nok tit der strømmer Malk rap ud af højtalerne hjemme ved os:)

Skal i ind forbi Skråen? Eller er du misundelig;)

– Hvis du er en af dem, som ikke har nået at få billet synes jeg helt bestemt i skal kigge forbi VIVA LaRevolution hvor Lukas Graham giver koncert i aften – Det er først til mølle om at komme ind og det koster 80 kr.


Go fredag til jer!!!

3 thoughts on “MALK DE KOIJN!!!!!!

Skriv et svar

