I’m Awake!

Arrr- hvor har det været en helt igennem fantastisk og MEGET travl weekend, men I like!

Fredag lagde jeg ud med en helt igennem fantastisk koncert med Malk De Koijn! Det var alt for vildt! Virkelig en af de bedste koncerter jeg har været til! Det er fedt at de efterhånden lidt gamle drenge (det må man godt sige når man er en ung mø som jeg) kan blive ved med at give den så meget op!!! Det var fuldstændig vanvittigt!

Jeg startede aften tidligt med hottere og øl, efterfølgende koncert og ja så var mine ben så ovenud ristet at det eneste de ku holde til var at gå hjem, eller først liiiiiiige en tur omkring Mac’en – (det var altså fordi de andre ville….) (har desværre ikk et outfit billede, men var hoppet i et par vans, skinny sorte jeans, tee med fugle kranie, turkis habit, orange læbestift og hat)

Nå men lørdag stod den på tur hjem til mine forældre for at tjekke lidt bil ud, plus spise masser af kage og mad og så sluttede jeg aftenen af med Apartment #5, som jeg tidligere bloggede om.

Her mødtes jeg med mine veninde kl. 22 på Joe, der fik vi lidt lækker juice og efterfølgende blev vi kørt på en “hemmelig tur”! På vores hemmeligt tur endte vi på Fusion, hvor der var lidt cocktails og hyggelig snak og kl. 23.30 ca. kørte vi tilbage til Vesterå hvor resten af festen forgik. Det var et rigtig godt arrangement og man blev forkælet så det er bestemt ikke sidste gang jeg vil deltage i sådan noget fancy shit:)


Fotograf Casper Bulanov

Fotograf Casper Bulanov

Havde mine jeffery cambell sko sko på, sammen med sorte skinnys, løs tank, Stine Goya spejl, Sølv trøje ting fra Det gyldne Dådyr, orange læbestift og hat (havde seriøs dårlig hårdag:))

4 thoughts on “I’m Awake!

Skriv et svar

