Mit liv er lidt for meget op ad bakke…

Derfor tror jeg at en el-cykel kunne være min redning:) Og så grim er den da heller ikk? Ej, det er fordi jeg hver dag står med dilemmaet: cykel eller bus? Og bussen er bare det nemmeste valg, når man ved, at der venter den sygeste bakke og utrolig meget sved inden man ender på skolen!!! Men tvinger ofte mig selv op på jernhesten, men det bliver sværere og sværere i takt med den kolde tid! Problemet er at man er ved at drukne i sved (overdrivelse fremmer forståelsen)  når man når skolen og resten af dagen fryser man så og kan slet ikke få varmen igen:( – Dette kan en el-cykel ikke lave om på, men den ville gøre mit liv lettere – men hvem fanden gider bruge 6.500 kr. på en cykel…..? Men man har lov at drømme:)

2 thoughts on “Mit liv er lidt for meget op ad bakke…

  1. Ha ha, et indlæg af den komiske slags – det kan jeg godt li’ 😉 Hvordan fungerer sådan en el-cykel egentligt? Cykler den for én, så man bare kan afslappe af i benene? 😀

    • Det hele skal ikk være så fashion agtigt, for er man det hele tiden? Jeg er IKKE! Tværtimod! Men sådan en cykel ville bevirke at jeg kunne virke mere fashion når jeg nåede skolen og knap så svend sved agtigt….

      Tror man sådan sparer lidt hjælp op når man cykler og den hjælper med at køre rundt men man skal dog hjælpe lidt – ellers ville det være en scooter og det synes jeg altså er sådan lidt udkants Danmark – agtig:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

